دسترسی سریع
صفحه اصلی
ارتباط با دانشگاه
Fa
En
۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر
Friday, October 11, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
*
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معاونت اداری و مالی
معاون اداری و مالی
معاونت های پیشین اداری و مالی
وظایف معاونت در حوزه اداری و مالی
معرفی کارکنان معاونت اداری و مالی
راههای ارتباطی با معاونت اداری و مالی
امور اداری
معرفی مدیریت امور اداری و پشتیبانی
معرفی کارکنان مدیریت امور اداری و پشتیبانی
وظایف مدیریت و کارکنان امور اداری و پشتیبانی
قوانین و مقررات
امور مالی
معرفی مدیریت امور مالی
معرفی کارکنان مدیریت امور مالی
وظایف مدیریت و کارکنان امور مالی
مدیریت امور مالی
اعتبارات و تعهدات
دریافت و پرداخت
رسیدگی به اسناد
دفتر داری و تنظیم حسابها
اموال
قوانین و مقررات
آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی
استانداردهای حسابداری بخش عمومی
نظام حسابداری بخش عمومی
مناقصه و مزایده
بازگشت به صفحه اصلی پرتال
زیرسایت معاونت آموزشی و پژوهشی
زیرسایت معاونت مالی و اداری
زیر سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی
نقشه سایت
وظایف مدیریت و کارکنان امور اداری و پشتیبانی
اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
اداره و انجام امور استخدامی، انتصابات، انتقال، ترفیع، مرخصی، ماموریت و بازنشستگی کارکنان و اعضای هیات علمی
صدرو احکام استخدامی کارکنان و اعضای هیات علمی
نظارت بر حسن انجام فعالیت های واحدهای تابعه
تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارایه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری
مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارایه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
پیشبینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط
انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
نظارت در انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارایه آن به واحدهای مختلف
انجام امور مربوط به قراردادهای دانشگاه با هماهنگی مسؤولین ذیربط
تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارایه راهنمایی های لازم
نظارت بر امور حضور و غیاب و ورود و خروج کارکنان
نظارت بر طرح تمام وقت کارکنان، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی)
مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهارنظر و ارایه پیشنهادات لازم
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه
. مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور – قوانین کار- بخشنامهها و تصویب نامهها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها
. تهیه پیشنویس احکام شاغلین اعم از انتصاب، ارتقاء گروه، افزایش سنواتی، فوق العاده شغل، ماموریت و .... بر اساس تفویض اختیار لازم و رعایت قوانین و مقررات مربوطه
. اجرای صورتجلسات کمیته اجرایی طرح طبقهبندی مشاغل
. تهیه پیشنویس قراردادهای کارکنان موقت – پیمانی با رعایت مقررات مربوطه
. تهیه گزارش های لازم در خصوص بازنشستگی افراد یا درخواست افراد برای بازنشستگی
. به هنگام نمودن سیستم پرسنلی و اطلاعات پرسنلی آن
. انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در چارچوب دستورالعملهای تعیین شده
. تهیه آمارهای مختلف پرسنلی حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق
. تهیه مدارک لازم و ارسال به مرکز جهت تبدیل وضعیت استخدامی
. صدور کارت ورود و خروج برای کارکنان جدیدالاستخدام
. محاسبه و استخراج اضافه کار، تاخیر و تعجیل، ماموریت و مانده مرخصیهای کارکنان
. ثبت برگههای ماموریت روزانه، مرخصی روزانه استحقاقی و استعلاجی در سیستم حضور و غیاب
. استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
. ارائه گزارش های ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مقام ما فوق
. اعمال و اجرای قوانین و مقررات و آییننامههای استخدامی در مورد هیات علمی و غیر هیات علمی
. انجام امور استخدامی از قبیل: استخدام، ترفیع، انتقال، مرخصی، ماموری، بازنشستگی و غیره براساس قوانین و مقررات
. مراقبت در اجرای قوانین و مقررات انضباطی و ابلاغ و اجرای آن به دادگاه های اداری نسبت به تخلفات هیات علمی و غیر هیات علمی
. انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
دبیرخانه مرکزی
• دریافت، ثبت و ارسال یا توزیع نامههای وارده و صادره؛
• بازبینی و کنترل نامهها از جهت ضمائم و پیوستها، عطف و پیرو، اصلاح ارجاع نامهها؛
• ارسال نامهها به اتوماسیون افراد گیرنده؛
• بهروز رسانی مشخصات نامه ثبت شده؛
• پیگیری و نظارت بر گردش مکاتبات تا اتمام این فرآیند؛
• تفکیک و توزیع نامهها، دستورالعملها، بخشنامهها و دعوت نامهها بین واحدها؛
• دریافت و توزیع کتب و خبرنامهها و نشریات واصله به دانشگاه به واحدها و دانشکدههای مربوطه؛
• ارسال مکاتبات و مراسلات از طریق پست پیشتاز، سفارشی، عادی
• بهرهگیری از سیستم دورنگار جهت دریافت و ارسال مکاتبات؛
• مطالعه پروندههای راکد و تهیه فهرستها و صورتهای مورد نیاز؛
• تفکیک کلی نامهها بر اساس موضوع، پرسنلی، رفاهی و ... جهت بایگانی؛
• اندیکس مکاتبات در رایانه؛
• بایگانی نمودن مکاتبات در پروندهها؛
• انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
تاریخ به روز رسانی:
1398/04/04
تعداد بازدید:
31823
Powered by
Dorsa
Portal